četvrtak, 6. rujna 2012.

Abraham Lincoln citati

 A woman is the only thing I am afraid of that I know will not hurt me.

Žena je jedina stvar koje se bojim a znam da me neće povrijediti.

Better to remain silent and be thought a fool than to speak out and remove all doubt.

Bolje šutjeti i biti smatran idiotom nego progovoriti pa odstraniti svaku sumnju u to.

A friend is one who has the same enemies as you have.

Prijatelj je onaj koji ima iste neprijatelje kao i ti.

Everybody likes a compliment.

Svatko voli kompliment.

Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the axe.

Dajte mi šest sati da srušim drvo i ja ću provesti prvih četiri oštreći sjekiru.

I can make more generals, but horses cost money.

Mogu stvoriti još generala, ali konji koštaju.

As I would not be a slave, so I would not be a master. This expresses my idea of democracy.

Kao što ne bih bio rob, tako ne bih bio ni gospodar.To pokazuje moju ideju demokracije.

I'm a slow walker, but I never walk back.

Sporo hodam, ali nikad ne hodam unazad.

No man has a good enough memory to be a successful liar.

Nijedan čovjek nema dovoljno dobro pamćenje da bi bio uspješan lažov.

Nema komentara:

Objavi komentar