utorak, 23. kolovoza 2011.

Mudre izreke o prijateljstvu

Tko ti priča o tuđim manama, drugima će pričati o tvojima.

Loš je prijatelj kao sjena.. Kad je dan sunčan nemožeš ga se osloboditi, a kad je tmurno nemožeš ga naći.

Kad siromah kihne, mora sam sebi reći: ‘Nazdravlje’.

Potrebni su ti i prijatelj i neprijatelj da te rane u srce, jedan da te kleveće, a drugi da ti javi.

Prijatelj je netko tko razumije tvoju prošlost, vjeruje u tvoju budučnost i prihvaća te danas onakvim kakav jesi.

Prijatelje stvara sreća, a nesreća ih provjerava.

Ako nekoga mrzi mnogo ljudi, to mora da je dobar čovjek.

Ne hodaj ispred mene, možda te neću slijediti… Ne hodaj iza mene, možda te neću voditi… Samo hodaj uz mene, i budi mi prijatelj.

Zagrljaj je prekrasan dar – jedna veličina odgovara svima.

Nije važno gdje ste, već s kim ste.

1 komentar:

  1. Dobro dođe malo podsjetiti se što bi bilo pametnije ponekad...

    OdgovoriIzbriši